Slaapproblemen oplossen meer energie en AFREKENEN MET ANGST, SPANNING EN MALENDE GEDACHTEN

Slaapproblemen oplossen meer energie en AFREKENEN MET ANGST, SPANNING EN MALENDE GEDACHTEN

MIJN 7-STAPPEN METHODE (EN WAAROM DEZE WEL WERKT)

Perfect-Slapen-in-7-Stappengoed1Door het succes van de website Slaapwijzer.net (meer dan 80.000 bezoekers per maand en de vele vragen/verzoeken van lezers/cliënten heb ik besloten om mijn 7-stappen methode in boekvorm uit te brengen.

“Stop vandaag nog met pappen en nathouden”

99% van de oplossingen tegen slapeloosheid werken niet omdat ze zich niet richten op de echte oorzaken van het probleem. Waarom? Slaapproblemen zijn inmiddels ‘big business’ en bedrijven zijn er helemaal niet bij gebaat dat de echte oorzaken van slaapproblemen opgelost worden. Ze willen klanten! Het liefst voor het leven.

 

Goed slapen

‘Hoe kom ik morgen ooit de dag door?’ ‘Wat als ik de hele nacht niet slaap?’ ‘Slapen is gewoon onmogelijk voor mij…’ Zeg eens eerlijk: word jij ‘s nachts ook geteisterd door deze en andere ‘angstgedachten’? Het zijn echte ‘sluipmoordenaars’ die jouw slaapproblemen in stand houden en vaak zelfs laten groeien. Hoe dat werkt?

  • Je ligt in bed en de angst om niet te kunnen slapen slaat toe
  • Het lukt inderdaad niet om in slaap te vallen en je ligt lang wakker
  • Je angst is bevestigd: ‘zie je wel dat het niet lukt’
  • De volgende avond is jouw ‘slaapangst’ nog heviger aanwezig

Het lijkt dramatisch, maar dat is het niet: vind de rust die je nodig hebt om te slapen

Je onderbewustzijn wordt je grootste tegenstander…

Hoewel het vaak dramatisch lijkt, is het dat niet! Het mooie van gedachten is dat ze niet alleen tegen, maar ook voor je kunnen werken. En daar hebben we meer controle over dan je denkt. Ik ga je er bij helpen. Hieronder alvast een voorproefje van wat mijn methode je gaat bieden:

  • Hoe je doeltreffend stopt met het ‘voeden’ en laten groeien van jouw ‘slaapangst’ (hoofdstuk 1.2)
  • 8 onbewuste gewoonten – bijna iedereen doet het – die minder onschuldig zijn dan het lijkt (hoofdstuk 1.2)
  • Hoe ‘neuro-associaties’ (verbindingen in je brein) ervoor gaan zorgen dat ‘slaapangst’ geen kans krijgt (hoofdstuk 1.3)
  • Hoe je voor het slapengaan heel eenvoudig je zorgen van je af kan zetten (hoofdstuk 5.1)
  • Hoe ‘rustgedachten’ je angst in perspectief plaatsen en je de rust geven om snel in slaap te vallen (hoofdstuk 6.4)
  • Een simpele truc om met een glimlach in slaap te vallen (hoofdstuk 6.5)

Slaapproblemen VOORBIJ